0013 Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag tror att han menar att om de skulle sälja en människa som som ut som Samus, i stället för Wii, så skulle han slå ner alla i kön i Stockholm och ställt sig först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 men varför köpa en människa som ser ut som samus asså Wii e fett mycke bättre en en utkläd gubbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Tror killen var morgontrött alt. hög när han skrev detta. Verkar ju inte ens kunna förklara sig med mer än o____________O och :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Demon9 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Tog ett tag att fatta vad du mena >______> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 (redigerat) Byt ut Wii mot Samus.... så menade han... Fast jag tror att jag hade sprungit hem istället... EDIT: Läste lite fel.... lol Redigerat 16 December 2006 av Toad Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sayn Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Om det hade varit en människa som såg ut som samus i shopen till salu istället för wii hade jag slått ner alla i kön i stockholm och gått först! :evil: nån som håller med? :P fattar noll :blink: :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Fattar inget O________________________________o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenger Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Tror killen var morgontrött alt. hög när han skrev detta. Verkar ju inte ens kunna förklara sig med mer än o____________O och :blink: ..!.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Jaha..han gillar inte Wii. Han vill hellre ha en gubbe som ser ut som samus i sitt vardagsrum...lol -.-' Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Perverst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Tror killen var morgontrött alt. hög när han skrev detta. Verkar ju inte ens kunna förklara sig med mer än o____________O och :blink: ligger nått i de, han är nog hög lr så.. :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) Men asså jag fatta så här: Det finns ju typ dockor i riktig storlek som typ NightElf i wow.Han kanske menade så här: Om dom sållde en stor samus docka så skulle jag slå ner alla i kön så jag fick det enda exemplaret :P Han kanske gillar tjejer i rymddräkt inte vet jag! För att du kan ju inte köpa en människa utklädd till samus för det är människohandel som är lika med = Illegalt :bah: Håller med dom andra en VÄLDIGT onödig tråd Redigerat 28 December 2006 av Simontheking Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.