Gäst trunks_ Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 Jag har klarat hella Dragon Adventure men emdå står de bara på 091% färdigt :S kollat igenom alla inte missat en enda! om jag tänker efetr har jag inte spelat nån DB saga/film utan bara DBZ och DBGT
rg_fuskare Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 Jag har klarat hella Dragon Adventure men emdå står de bara på 091% färdigt :S kollat igenom alla inte missat en enda! om jag tänker efetr har jag inte spelat nån DB saga/film utan bara DBZ och DBGT du har tre storys kvar, fast dessa tre har inte hänt i tv serien detta är bara påhitt. När du slåss mot Radits första gången med Piccolo så ska du vinna, så får du ''what if story'' Fatheful Brothers! När du slåss mot Dodoria med Krillin och Gohan så ska du vinna, så får du ''What if story'', Beutyfull Treachery (nått sånt) När du slåss mot Gohan i Majin Buu Saga med Goten så ska du vinna, så får du ''What if story'' Rivals (nått sånt)
Gäst trunks_ Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 Jag har klarat hella Dragon Adventure men emdå står de bara på 091% färdigt :S kollat igenom alla inte missat en enda! om jag tänker efetr har jag inte spelat nån DB saga/film utan bara DBZ och DBGT skulle bara påpeka det att öööööh vad jag hatar påhitten i dbz spelen som t ex tenkaichi 1 .. 40% av allt var typ bara påhit resten var rätt så nära serien ingen var så exakt som på serien ... nästan iallfall! men tenkichi 2 är typ allt som i serien förutom dem 3 sereniorna elelr va de heter :angry:
rg_fuskare Skrivet 11 December 2006 Rapport Skrivet 11 December 2006 Jag har klarat hella Dragon Adventure men emdå står de bara på 091% färdigt :S kollat igenom alla inte missat en enda! om jag tänker efetr har jag inte spelat nån DB saga/film utan bara DBZ och DBGT det är därför de kallas för What if storys. Vad som skulle hända om typ en sak som hände aldrig hade hänt!!! jag tyckte det var bra, typ man vet ju hyr allt kommer att gå men inte med de tre nya
Rekommendera inlägg