Gäst Kaktus-Killen Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 kan man kopiera som e guld/silver? (t.ex ge master boll till en pokemon, desposa han/henne stänga av när den sparar så har man en i party och en i "bank") ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
grim Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Nej det går inte.Men om du byter till t.ex.till crystal så kan man klona der osh sen byta till baks. :ph34r: Redigerat 17 Februari 2004 av grim Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2004 Man kan iten klona dem nya pokemonen på Crystal! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 man kan vist klona på ruby men vet inte hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sw-Johan Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag tror också att man kan klona på (ruby safir) :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jirachi Skrivet 2 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2004 jag tror också att man kan klona på ruby och sapphire och jag vill gärna veta hur Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 3 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 3 Mars 2004 mm skulle vara roligt att veta... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cmb Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Det kan stå på cheatplanet.com man inte säker :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Linnea Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Njae...Pröva inte det som står på cheatplanet! Jag prövade det i början eftersom det var samma som på de förra spelen... Men den savade filen pajade och så... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Fusk-Tobbe Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men vad står det att man ska göra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg