Aliceee123 Skrivet 27 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2008 Vilka av dina spel tycker du är bäst??? :ph34r: Själv tycker jag: Shadow - The hedghuge DragonBall Z: Budokai Tenkaichi 2 GTA (Grand theft auto): San Andreas The Getaway Formulla Challenge :cool: hade fler spel innan.. men byte ut dem i EB-Games! :student: Jag har: Guitar Hero 3 Guitar Hero 2 Crash Bandicoot wrath och cortex (typ??) Crash Bandicoot Tag team The sims 1, The sims 2 The sims Castaway Harry potter 1 Tarzan The Urbz Them Park World GTA Hmmm Känns som jag har missat någon i allafall de dära är spelen som jag minnsXD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst SSL Skrivet 2 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 2 Mars 2008 Mina spel till PS2:n är; Grand Theft Auto: Vice City (2 st, ena blev repig) Grand Theft Auto: San Andreas Grand Theft Auto 3 Grand Theft Auto: Liberty City Stories Dragon Ball Z Budokai 2 Dragon Ball Z Budokai 3 Dragon Ball Z Budokai Tenkaichi 2 Crazy Frog Racer 2 (Obs: Spelas inte, fick av morsan på en namnsdag, vet inte varför <_<) One Piece Grand Adventure Ratchet & Clank Ratchet & Clank 2 Ratchet & Clank 3 James Bond 007; Nightfire Buzz! The Big Quiz Buzz! Mega Quiz 7 Blades Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
krille97 Skrivet 5 Mars 2008 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2008 jag har the sims2 the sims pets GTA [sa] star wars bettelfront 2 buz sport... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg