Ilovecheats Skrivet 12 December 2006 Rapport Skrivet 12 December 2006 det är en smiley i ena hörnet på kortet...
Gäst kameo Skrivet 12 December 2006 Rapport Skrivet 12 December 2006 :huh: ee en smilies i hörnet :huh: vad snakar du om :mellow:
Aegzor Skrivet 12 December 2006 Rapport Skrivet 12 December 2006 Ja, jag skojade faktist bara xD @Pokemon haunter: Du har absolut inte varit med sen pokemon börja! Så fort du blev medlem så frågade du en massa n00b-frågor, som: Kan man få Mew? Var får man masterball? Och såna skitfrågor... BTT!
Pokemon haunter Skrivet 12 December 2006 Rapport Skrivet 12 December 2006 Jag är äldre än dig, det är bevis nog. jag spelade de första spelen och var med exakt när det kom. bara det att jag inte har så bra minne. full proppad med skol information jue.
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 Ja, jag skojade faktist bara xD @Pokemon haunter: Du har absolut inte varit med sen pokemon börja! Så fort du blev medlem så frågade du en massa n00b-frågor, som: Kan man få Mew? Var får man masterball? Och såna skitfrågor... BTT! Medion:Han är nog bara inte så vann vid Hoenn regionen.
agiyr Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Jag minns det första avsnittet jag såg,när ash fick pikachu,men jag har inte sett alla kanto avsnitt.. Och pokemon haunter:medion har rätt.. Några "noob frågor" BTT: Såg ni effeckten på andra attacken :blink: ?? Aldrig att man får använda den.. Redigerat 20 December 2006 av agiyr
Cornificius Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Näe, om den puttar i väg alla pkmn från motståndarens bänk är den ju Über! ;) Redigerat 20 December 2006 av FireSeagul
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 December 2006 Rapport Skrivet 20 December 2006 Jag minns det första avsnittet jag såg,när ash fick pikachu,men jag har inte sett alla kanto avsnitt.. Och pokemon haunter:medion har rätt.. Några "noob frågor" BTT: Såg ni effeckten på andra attacken :blink: ?? Aldrig att man får använda den.. Var du 1 år när du började med Pokémon.Nej,det tror jag inte.
agiyr Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Men snälla,det kom ju samma avsnitt igen och man fick reda på allt so hänt..
oddy Skrivet 21 December 2006 Rapport Skrivet 21 December 2006 Även om det kortet finns så skulle det inte vara tillåtet att använda i officiella tävlingar för det är inte gjort av skaparna av pokemon.
Rekommendera inlägg