admin Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Pga av sabotage så kan inlägg ha försvunnit från gästböckerna. Vederbörande personer har varnats och stängts av från hemsidan och det finns skydd så att detta inte skall kunna inträffa igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Vad var det som var så allvarligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Sabotage? Förklara lite mer om vad som har hänt, o, du mäktige gud. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 11 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 Sabotage i form att en gammal fil som inte skulle finnas kvar kunde köras. Denna orsakade att denna månads gästboksinlägg kan ha försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 oj hoppsan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 hände mig... låg på runt 40-50 inlägg och hamnade nu på 25 >=( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 hände för mig mee. men dom fanns igår Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Mitt antal har inte sjunkit men när jag loggade in här om dagen stod det att jag hade 2 nya inlägg även om jag inte hade det, så jag antar att de två nya kan ha försvunnit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.