OmenChild Skrivet 11 December 2006 Rapport Dela Skrivet 11 December 2006 laddade ner en musik video. använder PSP WIFI Max Media Manager för att föra över filmen men då när jag kollade på ''Video'' på psp så stog det ''This video cannot be played. The type is not supported.'' jag har version 3.02 på min psp? så vad kan jag göra för att det ska funka? :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 försök få den till ett annat format.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Ja men hur.. Jag laddade ju ner den på video.google och där fick man välja mellan att ladda ner till datorn eller psp.. så klart tog jag psp och det är en mp4 fil hur kan jag göra för att spela den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sekan Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 du ska göra en map som heter video och lägga in den i ditt memory sitck och lägga in filen där. http://video.google.com/support/bin/answer...2187&topic=1484 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Mp4 är väl endast apples musikfil och kan endast spela på ipods etc. Skaffa en converter annars, om det går.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Jag fick till det.. (Var något fel i psp) men jag har fixat det nu och det funkar... Tack så mycke :) men nu kanske ni kan hjälpa mig lösa ett annat ganska enkelt problem.. Även fast jag har högsta volym så låter det as lite.. vad kan man göra åt det? Redigerat 13 December 2006 av A_2004 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Toonka Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 har du orginal hörlurarna som följde med går det inte få så högt ljud. jag använde ett par andra och ljudet blev grymt mkt bättre å högre . :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ok men det är inte det på alla sätt så är det lågt ljud.. så jag undrar om det finns något pogram som gör att man kan höja ljudet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Njae men det är bara hörlurarna. Den där sakern som man kan byta låtar med kan man använda. Det är bara att byta snäckor! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OmenChild Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag menar om man har utan mm.. det är att filmen är gjord så konstigt och nu är det skit lågt ljud.. det är därför jag undrar om det finns något sätt så att man höjer ljudet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag menar om man har utan mm.. det är att filmen är gjord så konstigt och nu är det skit lågt ljud.. det är därför jag undrar om det finns något sätt så att man höjer ljudet Jag använder PSP Video 9 och där har jag inställningen att ljudet ska vara 200% Finns det någon liknande? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg