Matski Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Mobb...ning? Vad är det för nåt? Närå, men på skolan jag går på görs det mycket för att förhindra mobbning, det är ingen som mobbas så vitt jag vet, men det finns blyga personer som inte vågar vara med i konversationerna osv. Jag hade kanske varit ganska utfryst om jag inte stått på mig. Vågar man inte bjuda på sig så är det inte alltid så konstigt om man inte märks. ;) Edit: Dock så måste man ju få hjälp om man är mobbad, men jag har aldrig upplevt grov mobbning såsom slag, eller ett gäng som försöker gå på en ensam person. Redigerat 3 Januari 2007 av Matski Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Bra guide! Det där med att folk skiter i dig om du inte bryr dig om de stämmer dock ej, det är bättre att gå till en lärare eller en annan vuxen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 ja det är det. men om man har nån brorsa som e äldre så kan man ju säga till honom. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 (redigerat) haha, det var en kille för inte så länge sen som försökte mobba mig. Jag slog till rakt i hans j*vla äckliga lilla ansikte, nu vågar han inte ens titta på mig :P Redigerat 12 Januari 2007 av minijeppe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Detta är inga tip som man borde följa om det är en smart jävel som mobbar. Det där med att ha med en kompis hjälper inte. Efter 1 skol års mobbning så kom mobbaren fram till mig och slog mig i magen. Då j*vlar var jag så trött att jag tog tag han i håret och matade 3 slag i magen på han. Efter dess har inte mobbats. Tips : Gör de mobbaren gör! Ifall det är många som mobbar är det bara att drämma till de allihop. Funkar om man vet hur man ska göra, t.ex om man går i tae-kwon-do som jag gör =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rebenn Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Köp en boxningssäck och boxa typ mycket varje dag och sen slår du ner mobbaren en vacker dag( Ge han ingen snyting eller nästan misshandla honom... slå till han bara på axeln hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chainsawkitten Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Det bästa är att säga till en lärare först, om det inte hjälper så kan man gå till ytterligheter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.