lillen_eklund Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 (redigerat) Hallå..!! köpte nyligen en beg GB Advance SP, den ser misstänkt imp från nå japps land. ny som jag är, undrar jag..ifall den är köpt i japan..kan man lira spel som man köpt här hemma?? dum fråga kanske, men ändå.. /david Redigerat 17 Februari 2004 av lillen_eklund
Rullis Skrivet 17 Februari 2004 Rapport Skrivet 17 Februari 2004 Jaaa!Man kan spela svenska spel på en Japansk Gba sp!
Shadow of Darkness Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Skrivet 18 Februari 2004 Hallå..!! köpte nyligen en beg GB Advance SP, den ser misstänkt imp från nå japps land. ny som jag är, undrar jag..ifall den är köpt i japan..kan man lira spel som man köpt här hemma?? dum fråga kanske, men ändå.. /david Gameboy m.m går men det går inte om du har ett japansk gamecube och köper svenska spel
lillen_eklund Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Skrivet 18 Februari 2004 ..tack, då vet jag. nu ska jag bara få råd att köpa lite lir till SP´n bara. :D
Rekommendera inlägg