Mighty Adam Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 jag ska få penar i julklapp till wii så ja tänkte boka wii på julafton typ. dom säger att jag kanske kan få en wii i januari när andra leveransen kommer. men dom vet inte. vad ska jag göra, köpa en på tradera för typ 4000 eller boka den där utan att ha en aning om när den kommer att skickas till mig. nån som vet om man kommer att få den i januari om man bokar den på julafton? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 lol självklart ska du boka en och vänta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Boka och vänta. Den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 ju längre tid du väntar destolängre tar det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 ju längre tid du väntar destolängre tar det mm så tänker jag med. men va f*n jag har ju zelda spelet redan till wii orkar f*n inte vänta till typ oktober ? hur länge tror ni jag måste vänta???? från januari asso Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Boka och vänta,slösa inte extra pengar på noobar som vill tjäna extra på att sälja Wii på tradera och blocket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nomatic Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Lyssna på Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 vänta tror att du inte behöver vänta till oktober högst februari tror jag men är inte säker Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Varför inte boka nu på en gång? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Varför inte boka nu på en gång? kanske kommer få present kort på game mer än pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moberg Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Okej... Men varför inte boka nu? Du betalar väl när den kommer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Okej... Men varför inte boka nu? Du betalar väl när den kommer? ja men jag kanske inte ens kommer få dom där pengarna. kanske får typ kläder, och när wii kommer i brevlådan så står jag där utan pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.