Gäst Moonwall Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Jag kan inte jätte mycket javascript, php och sånt där men jag tycker att det skulle kunna finnas en som den här "Forumstatistik" fast så man kan se vilka som är inne på chatten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Ungefär som http://chatstat.fuska.se/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) Ungefär som http://chatstat.fuska.se/ ? Inte riktigt... finare kanske. :bah: Kul att man tydligt ser vilka som spammar. Kolla in topplistan! Redigerat 12 December 2006 av woicer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ungefär som http://chatstat.fuska.se/ ? nope, alltså "live" så man ser vem som e inne precis nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hur menar du? Om du går in på chatten via fuska.se -> snacka -> chatt så kommer det upp en java chatt. På höger sida av chatten står det vilka som är inne. Är det något annat du letar efter så får du nog förklara bättre. Eftersom jag inte använder mirc så vet jag inte hur det ser ut där, men som jag sa, via fuska så är det ganska uppenbart vilka som är inne och chattar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hur menar du? Om du går in på chatten via fuska.se -> snacka -> chatt så kommer det upp en java chatt. På höger sida av chatten står det vilka som är inne. Är det något annat du letar efter så får du nog förklara bättre. Eftersom jag inte använder mirc så vet jag inte hur det ser ut där, men som jag sa, via fuska så är det ganska uppenbart vilka som är inne och chattar. tänkte mer som en liten ruta under forumet där man ser vilka som är inne o chattar. använder virc. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anvihl Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hej! Jag valde att skriva till Dej då jag tyckte Dina svar var vettiga o sansade. Så här är det: Jag är mitt uppe i postal 2 -apocalypse weekend och kommer inte ut ur ett rum! Jag har fimpat nån direktör efter att ha snott åt mej en cd. Åkej, nu är han DÖD men jag kommer inte ur ur det där kontoret? Jag förstår att Du kanske inte spelar detta spel men snälla kan Du länka mej till någon som kan hjälpa mej? Jag vore verkligen tacksam för det. Tack. Anvihl. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 umm kanske passande och skriva nån annanstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hej! Jag valde att skriva till Dej då jag tyckte Dina svar var vettiga o sansade. Så här är det: Jag är mitt uppe i postal 2 -apocalypse weekend och kommer inte ut ur ett rum! Jag har fimpat nån direktör efter att ha snott åt mej en cd. Åkej, nu är han DÖD men jag kommer inte ur ur det där kontoret? Jag förstår att Du kanske inte spelar detta spel men snälla kan Du länka mej till någon som kan hjälpa mej? Jag vore verkligen tacksam för det. Tack. Anvihl. Om du vill nå en person personligen så tycke jag du ska skicka ett PM till denne person, du hittar en liten ruta där det står "PM" bredvid hans inlägg. Om du vill vända dig till allmänheten på forumet så tycker jag du ska posta en tråd om det i forumet där spelet passar in. Detta är för allas trevnad. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hur menar du? Om du går in på chatten via fuska.se -> snacka -> chatt så kommer det upp en java chatt. På höger sida av chatten står det vilka som är inne. Är det något annat du letar efter så får du nog förklara bättre. Eftersom jag inte använder mirc så vet jag inte hur det ser ut där, men som jag sa, via fuska så är det ganska uppenbart vilka som är inne och chattar. jag menar att för att se vilka som är inne på chatten måste man ju vara inne i chatten; jag tänkte att det finns en liten cell nere på forumet som man kan se utan att vara inne på chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Det är väll bara att gå in i chatten och kolla ? Varför vill du veta det ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Dålig ide och helt meningslös man kan ju ändå bara gå in på chatten och kolla; så slapp att du inte orkar det e lite ovanligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.