Hoppa till innehåll

Inne På Chatten

Gäst Moonwall

Rekommendera inlägg

Gäst Moonwall

Jag kan inte jätte mycket javascript, php och sånt där men jag tycker att det skulle kunna finnas en som den här "Forumstatistik" fast så man kan se vilka som är inne på chatten?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hur menar du? Om du går in på chatten via fuska.se -> snacka -> chatt så kommer det upp en java chatt. På höger sida av chatten står det vilka som är inne. Är det något annat du letar efter så får du nog förklara bättre.

Eftersom jag inte använder mirc så vet jag inte hur det ser ut där, men som jag sa, via fuska så är det ganska uppenbart vilka som är inne och chattar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

Hur menar du? Om du går in på chatten via fuska.se -> snacka -> chatt så kommer det upp en java chatt. På höger sida av chatten står det vilka som är inne. Är det något annat du letar efter så får du nog förklara bättre.

Eftersom jag inte använder mirc så vet jag inte hur det ser ut där, men som jag sa, via fuska så är det ganska uppenbart vilka som är inne och chattar.

tänkte mer som en liten ruta under forumet där man ser vilka som är inne o chattar.

använder virc. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...

Hej!

Jag valde att skriva till Dej då jag tyckte Dina svar var vettiga o sansade. Så här är det: Jag är mitt uppe i postal 2 -apocalypse weekend och kommer inte ut ur ett rum! Jag har fimpat nån direktör efter att ha snott åt mej en cd. Åkej, nu är han DÖD men jag kommer inte ur ur det där kontoret?

Jag förstår att Du kanske inte spelar detta spel men snälla kan Du länka mej till någon som kan hjälpa mej? Jag vore verkligen tacksam för det. Tack.

Anvihl.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hej!

Jag valde att skriva till Dej då jag tyckte Dina svar var vettiga o sansade. Så här är det: Jag är mitt uppe i postal 2 -apocalypse weekend och kommer inte ut ur ett rum! Jag har fimpat nån direktör efter att ha snott åt mej en cd. Åkej, nu är han DÖD men jag kommer inte ur ur det där kontoret?

Jag förstår att Du kanske inte spelar detta spel men snälla kan Du länka mej till någon som kan hjälpa mej? Jag vore verkligen tacksam för det. Tack.

Anvihl.

Om du vill nå en person personligen så tycke jag du ska skicka ett PM till denne person, du hittar en liten ruta där det står "PM" bredvid hans inlägg.

Om du vill vända dig till allmänheten på forumet så tycker jag du ska posta en tråd om det i forumet där spelet passar in.

Detta är för allas trevnad. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Moonwall

jag menar att för att se vilka som är inne på chatten måste man ju vara inne i chatten; jag tänkte att det finns en liten cell nere på forumet som man kan se utan att vara inne på chatten.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...