Mighty Adam Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 (redigerat) ringde game nyss och frågade om jag bokar wii på julafton om jag får den i januari då sa han att man kan gå till en affär och ge dom 300 så kommer man typ bättre till i boknings listan. nån som kan förklara bättre vad han menar. tror ni jag får den på release dagen då eller, asså andra leveransens release dag? eller svara snälla ;) :zzz: Redigerat 12 December 2006 av Mighty Adam Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Man hamnar inte bättre på listan om man betalar 300 kr. 300 kr är bokningsavgiften. Det dras av när man hämtar ut det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Man hamnar inte bättre på listan om man betalar 300 kr. 300 kr är bokningsavgiften. Det dras av när man hämtar ut det. okej så det är bättre att boka på webhallen eller? funderar f*n på det. men i julklapp kommer jag få pengar och wii present kort så hmmmm får väll gå dit och boka en och lägga till dom där 300 ändå om dom nu MÅSTE ha dom eller va tycker du/ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Om man har lämnat in 300 & sedan inte vill ha Wii eller om man köper det på nått annat ställe så får man tillbaks 300kr ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mighty Adam Skrivet 12 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 Om man har lämnat in 300 & sedan inte vill ha Wii eller om man köper det på nått annat ställe så får man tillbaks 300kr ;) ok, men jag tror jag sattsar på att gå dit och boka wii och ge dom 300. hoppas iallafall att dom ringer mig i januari senast och säger att jag kan hämta den. skulle bli överlycklig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.