RicocheT Skrivet 27 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Oktober 2007 (redigerat) Altså, jag tyckte att Jack of blades, den sista Jack, Var lättare än Twinblade :S Ett tips. Köp berserk Och Slowtime och använd dom samtidigt. Det är Lättare då. Och, Solus Greatsword är kanske det som har mest i attack, men det är tungt. Sword of Något, minns inte vad, det är inte det som man kan få Av jack of blades första gången, det är det som man gräver upp Ur en grav i Heroes Guild efter ett tag. Det är Bäst, enligt mej. Redigerat 27 Oktober 2007 av RicocheT Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 Jag har kommit till jack of blades. Och jag KAN verkligen inet döda honom :( ! Finns d inge fusk eller knep så d blir enklare? En annan sak. Vad äre för uttryck man kan göra om man kan alla uttryck i renown? Jag har kommit till jack of blades. Och jag KAN verkligen inet döda honom :( ! Finns d inge fusk eller knep så d blir enklare? En annan sak. Vad äre för uttryck man kan göra om man kan alla uttryck i renown? enligt mig är det enklaste att skaffa berserk i hög nivå, assasin rush, multi arrow och solus greatsword som man kan köpa i bowerstone north, kom nära honom och använd berserk och slå på honom tills han börjar flyga, sen använder du multi arrow och gömmer dig bakom stenarna som växer upp genom golvet sen skjuter du honom tills han dör nej man kan bara få barn i fable 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 11 April 2010 Rapport Dela Skrivet 11 April 2010 SLUTA BUMPA Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sykeltjuv Skrivet 30 Juni 2010 Rapport Dela Skrivet 30 Juni 2010 Skaffa skorms bow och solus greatsword. Dem två bästa vapnen i spelet. Då blir det enkelt. Ta också infernal wrath som magi och se till att ha mycket liv. Nej man kan inte få barn. On du inte kan döda honom så måste du verkligen suga Jag klarade honom på 22 sek(rekord) nä det bästa svärdet e det sjungande svärdet (tror att det heter så) och den kan det ta nått slag innan han e död.Synd bara att jag inte kan finna svärdet "The singing sword" är egentligen bara en myt, det går inte att få det på riktigt. Några säger att det finns i lavan när man möter jack för andra gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.