apolo22 Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 jag behöver hjälp på emerald hur får man bort träden som ligger i ett hus som ligger i staden som en gråtta där man träfar valce. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pokemon haunter Skrivet 12 December 2006 Rapport Dela Skrivet 12 December 2006 ÖÖhh??? Du får gärna: *Skriva så man förstår *Skriva så man förstår *Stava rätt *Stava rätt *Vilket träd? *Vilket träd? *Vilken Stad? *Vem är Valce? Dessa vill jag ha svar på om det går att fixa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ÖÖhh??? Du får gärna: *Skriva så man förstår *Skriva så man förstår *Stava rätt *Stava rätt *Vilket träd? *Vilket träd? *Vilken Stad? *Vem är Valce? Dessa vill jag ha svar på om det går att fixa. jag tror att han menar träden i sootopolice och att han menar valance. det finns ett hus med 3 st träd som står ivägen för en trappa. jag tror inte att man kan komma in där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Men om man kommer in där kommer det stå en tränare där,sen kommer spelet haka upp sig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Japp,så blir det,många har använt gameshark och kommit förbi,jag tror att det är en bugg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg