QuizMaster Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 hallå ingen som bryr sig om mitt problem??? jag undrar bara hur man blir pirat... :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 har inte spelat men gissar på att det är detta du letar efter: http://vc.igg.com/bbs/viewthread.php?tid=1...;extra=page%3D2 http://vc.igg.com/bbs/viewthread.php?tid=6...;extra=page%3D3 så...det tog mig 2 minuter att kolla upp det och jag har inte ens spelat spelet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 Sänk handelsskepp sen joina dom piraterna som du vill gå med i när du har tillräckligt med points med dom. Spelat detta men so boring när man har 29 mille och inget att göra med dom och alla man känner är inaktiva Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 skaffa lite nya vänner :) jag ska nog testa det imorrn eller nåt. då kan du slänga lite pengar på mig :visslar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 21 November 2007 Rapport Dela Skrivet 21 November 2007 kanske det du :kung: Ska nog skicka meddelande till Igg så dom gör server två till en europa server. Då blir det seiges på normalare tider än 1 och 2 på natten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 viken server spelar du på?(har laddat ner nu :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 Server 2 (us) --> Colombus Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
QuizMaster Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 hehe vi alla vet nog att detta spel är jätteskoj men är lite svårt i början med ekonomin om man är ny. jag har nu 1 problem kvar: datorn laggar på grund av karaktären hastiget(datorfel) :( :( :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 22 November 2007 Rapport Dela Skrivet 22 November 2007 kanske är servern som är kass? jag är i um..CE typ :visslar: och den där med cook nånting...:P den har minst lag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 btw i början av tråden snackar ni om att skicka ett meddelande till nån snubbe som fixar ett acc. vad snackar ni om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bazti Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 jag vet inte, men verkar som dom inte kan/kunde göra ett account ens. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 5 December 2007 Rapport Dela Skrivet 5 December 2007 är det verkligen ingen som spelar detta längre? jag är på Da Gama and James Cook(eller vad det heter, den nyaste iaf :P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.