von kluth Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Hej! Jag tänkte höra hur många det finns här på Fuska.se forum som är intresserade av att skapa en klan i Xbox 360. Alltså en all-Swedish klan baserat på Xbox 360. Jag känner mig otroligt intresserad för tilfället. Själv måste jag erkänna att jag ej känner mig alltför intresserad ab att leda den eventuella klanen, är helst endast någon typ av ledare/moderator... Om ni känner er intresserade, så svara denna tråd. En leader skulle vara bäst. Alla spelare är välkomna, alla spel, så länge det finns tillräckligt med spelare som äger det spelet. De spel som jag har är: Call of Duty 2 samt 3 Perfect Dark Zero Möjligtvis GoW efter jul... // Von Kluth PS. Tråden är HELT SERIÖS. Inget spammande tack. Nu har den eventuellt kommande klanen ett forum!: http://swedishpranks.iphorum.com/ Alla nya rekryer ska "signa-up" där... istället för att pm:a mig på detta forum, så räcker det med att gå in i Recruits på den officiella sidan ^^ Posta där så ska vi se vad vi kan göra! Visat intresse på detta forum (eller genom pm): Radical Panda Assassinscreed Hagklint Gått med i den eventuella klanen på officiellt forum: Ludde_360 Kishuna LiQuiDe C!ouD^ Von Kluth Minijeppe Filiandor Sfrisk Woster92 Alucard44 Crazy X RoBBo På begäran så kan man nu adda min msn, när ni gör detta, så passa på att joina i forumet! Det är inte världens bästa forum, men för att vara med måste du finnas uppskriven där... Min MSN är som följer: [email protected] Redigerat 9 Januari 2007 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hej! Jag tänkte höra hur många det finns här på Fuska.se forum som är intresserade av att skapa en klan i Xbox 360. Alltså en all-Swedish klan baserat på Xbox 360. Jag känner mig otroligt intresserad för tilfället. Själv måste jag erkänna att jag ej känner mig alltför intresserad ab att leda den eventuella klanen, är helst endast någon typ av ledare/moderator... Om ni känner er intresserade, så svara denna tråd. En leader skulle vara bäst. Alla spelare är välkomna, alla spel, så länge det finns tillräckligt med spelare som äger det spelet. De spel som jag har är: Call of Duty 2 samt 3 Perfect Dark Zero Möjligtvis GoW efter jul... // Von Kluth PS. Tråden är HELT SERIÖS. Inget spammande tack. Jag skulle kunna tänka mej att vara med har cod2 men skivan e repig så man kan bara köra ett uppdrag å sen hänger det sej.Men ja tror att de funkade online va ett tag sen xD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hej! Jag tänkte höra hur många det finns här på Fuska.se forum som är intresserade av att skapa en klan i Xbox 360. Alltså en all-Swedish klan baserat på Xbox 360. Jag känner mig otroligt intresserad för tilfället. Själv måste jag erkänna att jag ej känner mig alltför intresserad ab att leda den eventuella klanen, är helst endast någon typ av ledare/moderator... Om ni känner er intresserade, så svara denna tråd. En leader skulle vara bäst. Alla spelare är välkomna, alla spel, så länge det finns tillräckligt med spelare som äger det spelet. De spel som jag har är: Call of Duty 2 samt 3 Perfect Dark Zero Möjligtvis GoW efter jul... // Von Kluth PS. Tråden är HELT SERIÖS. Inget spammande tack. Jag är lätt på.. Får förmodligen(väldigt säker) Gears Of War efter julen .. Och det är ett perfekt klanspel. Väntar nu bara på mitt xbox 360 att det ska komma hem från Tyskland. För modligen dan före eller efter julafton om det går som planerat. Har varit klanledare sen tidigare i Soldier Of Fortune II Gold. Vi var bäst i Europa ..3 år sen.. (inget ljug) Men blev sugen nu när du skrev det. Har även en polare som har Gears Of War som också skulle vara på att starta en. Hareee B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Bra, desto fler desto bättre. Ja, min 360 är också i Tyskland, dock kanske jgag inte får den förän i Januari. Jag har hört att GoW är ett bra klanspel. Det räcker ju med 4 pers i varje lag ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Hej! Jag tänkte höra hur många det finns här på Fuska.se forum som är intresserade av att skapa en klan i Xbox 360. Alltså en all-Swedish klan baserat på Xbox 360. Jag känner mig otroligt intresserad för tilfället. Själv måste jag erkänna att jag ej känner mig alltför intresserad ab att leda den eventuella klanen, är helst endast någon typ av ledare/moderator... Om ni känner er intresserade, så svara denna tråd. En leader skulle vara bäst. Alla spelare är välkomna, alla spel, så länge det finns tillräckligt med spelare som äger det spelet. De spel som jag har är: Call of Duty 2 samt 3 Perfect Dark Zero Möjligtvis GoW efter jul... // Von Kluth PS. Tråden är HELT SERIÖS. Inget spammande tack. Jag kanske får gow i julklapp annars kostar de bara 399 men ja e kanske inte direkt noob men ja e inte jätte bra direkt.(bättrre me mus:P) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 jag är helt klart intresserad jag har CoD 3 och GoW men jag har inget 360 för det på julafton med 12 månaders Xbox Live men kan jag få vara med ? :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Då är vi rätt många men det är ett problem för mej har inget xbox live guld just nu <_< Vi måste ha ett clan namn också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 ja det måste vi..men jag är inte bra på att komma på namn..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ja e ingen höjdare på de heller :P Nån som gillar fifa mer än jag? Har hört att det äger online Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Bra, desto fler desto bättre. Ja, min 360 är också i Tyskland, dock kanske jgag inte får den förän i Januari. Jag har hört att GoW är ett bra klanspel. Det räcker ju med 4 pers i varje lag ^^ Januari , vadåra?!? Jag skickade min med UPS i fredags . Igår kom den fram till Tyskland! Tror du det dröjer så länge för mig också? Vad hade du för problem med din?! Hare bra man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 jag gillar inte Fifa så mycket...men GoW har ju nästan alla här och det är ju ett bra Klan spel..har kommit på två namn..kanske inte så bra men.. SWE Army Swedish Soldiers :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Ja e ingen höjdare på de heller :P Nån som gillar fifa mer än jag? Har hört att det äger online Jag avgudar Fifa 07 får det + gears of war till julen ... Ska kirra Guld medlemsskap för ett år också tänkte jag... Men du von kluth... Klannamnet ska bara se bra ut bakom namnet tycker jag. T.e.x -[swe]-Kluth[Ldr] Swedens Worst Enemys - Ditt namn - Ldr ( klanposition eller rank inom klanen ) beroende på hur aktiv du varit(tex.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.