Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 nån som gillar fifa iaf ja får de till jul :P Jag gillar SWE army Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 nån som gillar fifa iaf ja får de till jul :P Jag gillar SWE army för de passar till typ alla spel Då e de iaf bara inte jag som gillar fifa Jag gillar SWE army för de passar typ alla spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Vad var det där för dubbelinlägg då? Jaja,jag kan tänka mig att vara med. Har Gears Of War och är ganska bra. Jag har nästan,nästan klarat det på Insane. Jag är på RAAM... :angry: Annars finns det ju alltid gamla goa Halo 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag råkade skriva 2 ggr de dampade 1 gången så jag trode att det inte tog å sen blev de 2 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Bra att så många svarat. Det blev till-och-med en sån där röd portfölj vid posten i index ^^ Tack för visat intresse! Det här ser ut att arta sig... GoW ser ju ut att bli det främsta spelade spelet, eller vad säger ni? PM:a mig om ni vill vara med, så ska jag försöka göra en lista, redigerar bara original inlägget... När det nu blivit en klan (om det nu blir så), så kan det ju bli svårt att hitta motståndare, alltså andra klaner, de lever ju liasom i en annan tidszon :( Aja, det går nog bra ^^ Som sagt, ett bra namn behövs... gärna något som hedrar vårt moderland. Vi ska minsann leda Sverige fram til den bästa GoW nationen! Och för den som nu undrade... han som jag pratade med sade att det skulle ta upp till 15 arbetsdagar att få min 360 lagad, och den anlände till tyskland i dag (skickade den med ups i måndags)... alltså kan det vara så att den kommer inte för än i januari, kan å andra sidan komma redan nästa vecka ^^ PS: När ni svarar, ta bort alla quotes... som är i vägen, så vida ni inte svarar direkt, och det är viktigt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terracan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) jag gillar paj Lessen men jag var tvungen att säga min mening Nej men seriöst, om jag hade en 360 skulle jag ha varit på men nu är det så att jag inte har en :angry: Redigerat 13 December 2006 av Terracan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 jag gillar paj Jäg känner Terracan (in real life)Vi ger han varnigar för spammande, muhahahaaa Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Perfekt! :cool: Jag gillar jag gillar faktiskt SWE army de e tufft å så vet all att dom har blivigt slagna av sverige :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 13 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Jag gillar det fakta att de flesta som kommer vara med i den här klanen troligen är under 16 år... Vi borde heta någon som förnedrar motståndarna genom att visa att de just blivit slagna av slickepinne slickande småbarn ^^ Swedish Pranks... Lollipop Swedes? Ni som har GoW, skulle nu kunna säga mig om det stöder klaner? Redigerat 13 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 Jag gillar det fakta att de flesta som kommer vara med i den här klanen troligen är under 16 år... Vi borde heta någon som förnedrar motståndarna genom att visa att de just blivit slagna av slickepinne slickande småbarn ^^ Swedish Pranks? Haha det var ju en asbra ide :cool: ja e bara 13 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Terracan Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Här har ni typ en poster för er klan. http://img.photoamp.com/i/xEi05pvVM.jpg eller... http://img.photoamp.com/i/82vMJj0.jpg Eftersom ingenting någonsin duger åt von kluth så här är ännu en http://img.photoamp.com/i/hBQfSCkxQ.jpg Redigerat 13 December 2006 av Terracan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Swedish_Pranks.bmp Den sista var bra, den tar vi ^^ Nej, nu får ni lov att visa lite engagemang... Finns det ingen annan som lirar GoW här som skullle tycka det var kul med en klan? CoD2 duger det också... Swedish Pranks verkar som ett bra namn, och bilden ovan var bra ;) Om ingen annan vill kan jag agera ledare, men det behövs mer spelare!! Redigerat 14 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.