Backstab Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 ja e me ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) ja e me ;) Jag har hört det!Joina i forumet! Redigerat 14 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Ja kan inte logga in på den där j*vla sidan <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xbox360admire Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Swedish_Pranks.bmp Den sista var bra, den tar vi ^^ Nej, nu får ni lov att visa lite engagemang... Finns det ingen annan som lirar GoW här som skullle tycka det var kul med en klan? CoD2 duger det också... Swedish Pranks verkar som ett bra namn, och bilden ovan var bra ;) Om ingen annan vill kan jag agera ledare, men det behövs mer spelare!! Von kluth .. Det bästa vora ju om alla adda varann på msn istället. För det här verkar ju sisådär. Adda mig: på [email protected] Så skriv ere msn istället om ni är intresserade .. verkar som en bättre ide. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 (redigerat) Ja,nu är det så här att jag,ossocial som jag är,inte har nån MSN... :meddum: Och förresten funkar inte länken till sidan,Von Kluth. Redigerat 14 December 2006 av Kishuna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Ja,nu är det så här att jag,ossocial som jag är,inte har nån MSN... :meddum: Och förresten funkar inte länken till sidan,Von Kluth. Men gud, jag måste stava som en rumpa! lolzAlla klagar, ända tills jag faktiskt lyckas stava rätt LÄNK Den bör funka, annars så är adressen som fäljer: swedishpranks.iphorum.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backstab Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 f*n ja har blitt medlem men ja kan ej logga in. Å ja kan ju inte göra en ny me samma e-post står de <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) f*n ja har blitt medlem men ja kan ej logga in. Å ja kan ju inte göra en ny me samma e-post står de <_< Men herregud, det kan inte jag hjälpa dig med...Om du PM:ar mig ditt lösenord så bör jag kunna lösa det... jag är trotsallt admin ^^ Redigerat 15 December 2006 av von kluth Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Ja,jag har iallafall blivit medlem och gjort det där andra nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Plasma Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag ska få ett 360 vid jul eller efter jul Så jag vill joina clanen när jag får ett 360 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hagklint Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 Jag tycker vi gör GoW till det officiella klanspelet :D Liksom det som vi spelar mest ^^ Ska lira det hela morgondagen hade jag tänkt mej, så att jag kan titelera mej som den bästa GoW spelaren i klanen :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 men asså jag har joinat forumet o addat dej på msn von kluth men du har inte skrivit upp på första inlägget att jag e med..=/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.