Gäst kameo Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 hej undrar vad det är för skillnad mellan Nintendo DS och Nintendo DS lite. Är tacksam för svar den som gör det bästa svaret får 10 FM :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 det var ju mkt *host* men iaf så här ligger det till: * Själva konsolen är mindre i DS Lite (konstigt formulerat men iaf) * Stylusen e mindre till Lite * Det är bättre tyngd-balans i Lite(men jag tycker inte det spelar nån roll) * Ungefär samma pris * Lite finns i olika färger * Alla spel kan spelas i båda (bara ren fakta men så är det ...) Det är väl ungefär det jag kan säga.. :) hoppas du blev nöjd Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 men kunde man inte istället för pennan kunde man ochså ta finger toppen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 du måste ge åtminstonde 100fm för han gör dej en tjänst Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 hur gångar man fm då(ska ge honom 100 fm) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Lol, snacka om oshysst att ta betalt för en sån sak... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 det var han som skrev att han skulle betala, jag begärde inget! :) tack kameo ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Jag föredrar Originalet. Den är mycket hållbarare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Men det är inte meningen att man ska kasta det igenom fönstret. <_< Fatta det nån gång. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 exakt <_< jag älskar dig nigthwolf :D jag har bästemt mig Nintendo DS lite :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 jag älskar dig nigthwolf ok... ;) DS lite är mycke bättre än vanliga det är bättre bild 4 olika ljusstyrkor, snyggare och lättare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 bra :cool: låt ås bli goda vänner :) nigthwolf ålder du asså.Jag är 10 år :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg