Gäst schneak Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 man kan jue chippa lit.. det har jag gort Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 och det hindrar inte mig frånatt köpa lite :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spikey Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Chippa? För vad? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Är inte stylusen större till ds lite. HAr hört på flera sidor att den är större och där med mera greppvänlig eller något sådant. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst kameo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 öhh :huh: vad snackar du om :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 vad du än har fått det ifrån oddy så tror jag inte att de som skrev det var särskilt sanningsenliga. det e väl klart att lite stylusen är mindre eftersom att ds:et e mindre. De kan vara lika stora det vet jag inte men att lite stylusen skulle vara större vet jag inte varför de har skrivit :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 * Stylusen e mindre till Lite Nej, det är tvärt omStylusen är tjockare till Lite Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 jam en den är väl kortare, det är det jag menar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Då säger vi så här. Stylusen till Lite är tjockare men kortare. Vad bra det blev-. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lill_tito Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Hoppas du vet allt du vill veta nu. :lol: Redigerat 31 December 2006 av lill_tito Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 men kunde man inte istället för pennan kunde man ochså ta finger toppen Man kan det till både vanliga versionen och Lite. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst data-typen Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 lizem sluta med dina dumma gissningar om du inte vet nåt! Lite stylusen är tjockare och längre! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg