Brongatonga Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Min Orc Warlock har Black War Kodo istället för häst :D kan visa ett kort om ni vill :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Tror de va den nya ally rasen skulle typ rida på en elefant typ, är inte helt säker. (Min kompis skickade en bild till mig me den igår, finns också på wows hemsida). Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 ja, en elekk Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Ser ut som miniatyr versioner av krigselefanten i Sagan om Ringen. Tycker att en krigselefant inte passar en sån stor blå utomjording från planeten Krypton. Och ja,draeneitjejen ska ha en annan røst.Hon låter som en snæll gammal tant.Och Blood Elf killen låter som en britt-svensk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg