Gäst Ankan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 kan nästan knockin on the heavens door :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShatterHand Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Min lärare suger han e så j*vla jobbig han lukar skit också Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chihuahua Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Vi ska lära oss en massa kompositörer de närmsta veckorna... skitkul... <_< Har lyckats bli lite osams med läraren, vet inte om hon är sur fortfarande. I slutet av terminen kommer klassen få spela/sjunga upp nån melodi. Funderar på att spela nåt jag hittat på själv och säga att jag inte har noter och se hur det går :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arcanum Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 ja älskar musiken i skolan.. å vi har världens bästa lärare! kan det bli bättre?? :P dessutom kan ja spela nästan alla instrument.. ;) jag e bäst på: Kal P Dals - Blåa Skor The Rollingstones - Jumpin' Jack Flash AC DC - Smoke on the water :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst zego Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Jag tycker det är kul för jag går ju i musik klass vi har musik 3 gånger i veckan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aragon Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 vi har en trubadur som lärare! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putte Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 trummor e skoj äger bäverballe på de Jag har ett trummset hemma :D ( det är min brorsas) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 22 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2004 Ett tag hade vi en skitsur lärare med världens värsta hängpatttar och hon var förfärlig... Jag hostade en gång och hon skrek: håll käften annars åker du f*n ut!! Den vi har nu är rätt bra. Han är med i något dansband. Det är roligast när vi8 får skriva låtar! Början på en från förrra terminen av mig: ehum...MUSIK ÄR TRÅKIGT, HÄR ÄR DET BRÅKIGT, VI BARA SJUNGER OCH HÅLLER PÅ, VI VILL HEM!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.