Girafariglove Skrivet 13 December 2006 Rapport Dela Skrivet 13 December 2006 (redigerat) Vilka gamla TV-serier gillar ni bäst? Detta blir ingen omröstning p.g.a att jag bara minns tre st: A-team, Airwolf o Knight rider :wub: Men vilka gillade ni? O nu talar ja om de som gick i slutet på 80- början på 90-talet. Även de som har gått i repris. Airwolf Knight rider bilen KITT A-team vs. Magnum Redigerat 13 December 2006 av Girafariglove Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Ahh, Knight rider ja, kommer ihåg när jag bodde i Umeå, då brukade jag och en kompis titta på det efter skolan... Gick inte M.A.S.H slutet 80 tidigt 90? den är iaf. riktigt bra. Sen har jag ett svagt minne av ha sett någon tv-serie om en helikopter eller något, typ en riktigt bra helikopter, men kanske bara är inbillning :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Typ Airwolf!? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Morsan radar upp dom här: Bröderna Cartwright,Machahan,Dynastin,Dallas,Falcon Crest. ett par :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Men vilka har du sett? Kom på några till: Magnum Power rangers James Bond Jr. (ja den går i repris) Macgyver Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 14 December 2006 Rapport Dela Skrivet 14 December 2006 Typ Airwolf!? :lol: Han är skön han Macgyver, han kan ju tillverka vad som helst av vad som helst :P typ en bil av ett par glasspinnar och en gummisnodd :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Macgyver Dallas Power rangers Miami Vice Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Macgyver :wub: Magnum :wub: (; Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Varför har ingen sagt Humle & Dumle :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Magnum har jag sätt ett antal gånger på TV, det gick i alla fall innan på tv. Jag vet inte om det gör det längre. Magnum är en bra serie, och huvudpersonen är bara för skön i sin roll. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 darkwing duck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MursCruento Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Det största för mig va Sonic the Hedgehog och är fortfarande kul... fast SonicX är ju en miss och jag tittar såklart inte på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.