Filiandor Skrivet 14 December 2006 Rapport Skrivet 14 December 2006 Jag har kollat lite recensioner och så om spelet Phantasy Star Universe! Jag undrar om ni här tycker ifall det är värt att köpa och ifall det är någon spec cool grej eller tvärtom! Skriv helt enkelt om vad ni tycker om spelet! Citera
Gäst Skellington Skrivet 14 December 2006 Rapport Skrivet 14 December 2006 Jag tycker spelet verkar riktigt bra! Om det inte var för månadskostnaden skulle jag köpt det direkt.. Citera
Fruktnystan Skrivet 14 December 2006 Rapport Skrivet 14 December 2006 Ogillar alla "nya" Phantasy Star-spel,dvs PS Online.Älskar dock dom gamla PS dvs 1:an,2:an och 4:an. Trean kan gå och slänga sig från ett stup. Gillar du PSO är det väl ett bra köp,men jag tackar nej. Citera
Filiandor Skrivet 14 December 2006 Författare Rapport Skrivet 14 December 2006 Okej lite mer åsikter? Citera
Filiandor Skrivet 23 December 2006 Författare Rapport Skrivet 23 December 2006 Har nu köpt spelet och undrar ifall det är nån som skulle vilja köra ett par uppdrag? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.