-=jedi knight=- Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 (redigerat) jag får aldrig koden till teslatron!hur får man den?sidan är Blip.se Hallå? Redigerat 18 Februari 2004 av -=jedi knight=- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 man måste vell skika ett sms ? eller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bigbrother Skrivet 25 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2004 men det kan vara att det inte går med comviq eller tele2 så är det på G5 :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 jag har testat sms men det funkar inte jag har Vodafone Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag spelade det innan man skulle skicka SMS onödigt att betala pengar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 7 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Jag spelade det innan man skulle skicka SMS onödigt att betala pengar inte alls onödigt :angry: de behöver pengar för att göra så att man kan spela mot andra spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 10 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 10 Mars 2004 jag har haft en sån kod det e skit balllt!!!! Men....... Skicka du Smset till rätt nummer?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-=jedi knight=- Skrivet 15 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Mars 2004 jag skickade till rätt nummer men när jag har skickat det står det bara på min mobil: förlitet minne för att ta emot SIM-Meddelanden radera (sen kommer jag inte ihåg mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
THE GHOST Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 Vad heter ni där?? Jag heter:Terran Captain Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ullbergan Skrivet 17 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2004 vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 20 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Mars 2004 använd den här koden så kan man spela obegränsat i 155670 timmar. koden är: bepyejdk och jag heter san_Marco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 24 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 24 Mars 2004 Hej! Jag kunde koden förut men har glömt. Jag heter jonashj på blip.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.