Hoppa till innehåll

Gratis Trådlöst Nätverk..

nurullarvi

Rekommendera inlägg

Någon som har testat FON eller använder det? Såg på aftonbladets hemsida för några dagar sen att FON skänker bort trådlösa nätverk, alltså accesspunkter, detta mot att man lovar att ha den aktiv i minst ett år vilket är hur lätt som helst ju :P

Ska i alla fall beställa en på http://www.fon.se när jag kommer till jobbet :D

/F

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

är det verkligen nått att lita på?

La en order nyss allt gick bra och allt såg OK ut så jag tror på det, går man in på sesam.se o söker på FON så kommer det upp en jädra massa så jag tror på det.

Kolla i deras forum så ser du att det är på riktigt :D tyckte själv att det kändes lite ovärkligt först :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jodå det är helt och hållet seriöst. Enda kravet är ju att man har den ansluten till deras nätverk. För övrigt är det synd att de nya routrarna de har börjat med saknar vanliga nätverksportar, dvs man måste ansluta datorer till den trådlöst. Men vill man ha trådlöst internet så är ju fon guld värt då man får det helt gratis.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...