Dagonthane Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Hejsan allihopa! Jag skulle behöva lite hjälp med lite registerhantering (tror iaf att de är det de handlar om). Om man har en usb port som är blockerad, hur gör man då för att ta bort den?? Skulle va schyst om ni kunde hjälpa mej med detta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Är det enhetshanteraren?? Jag vet inte om det är där, men du kan ju testa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dagonthane Skrivet 15 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Tjena Var nånstans hittar jag den här enhetshanteraren, och hur ska jag ändvända den? Tacksam för svar :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 (redigerat) Om du har XP: 1. Högerklicka på Den här Datorn. 2. Välj Egenskaper. 3. Klicka på fliken Maskinvara. 4. Klicka på knappen Enhetshanteraren. Om du inte har XP, så kan den finns i Kontrollpanelen, tror jag. Sen kilckar du på USB-styrenheter och sen kollar om någon USB-enhet har ett kryss på sig. Om den har det, så högerklickar du på den och väljer Aktivera. Redigerat 15 December 2006 av CheatCat Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dagonthane Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Det fungerade inte :( Den säger att bara administratören har rätt att installera/Avinstallera maskinvara. Något som vet hur man kan gå runt detta? ;) Hare bra:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) Då kommer det inte att funka, du måste vara inne på ett admin account, för att aktivera den enheten. Redigerat 18 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dagonthane Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Okej, är du säker på att man inte typ kan gå in i registret och ändra på det? Har hört något om det men är inte säker... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Nej, det kan man inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) Du kan också be admin att ändra det åt dig (han/hon vet säkert också hur och var) Redigerat 18 December 2006 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Eller så fixar du helt enkelt admins lösenord... Skitenkelt, finns en bootcd som fixar lösenordet ur hashfilen. Sedan är det bara att logga in. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.