Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Pokemon är ju bra och roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 vet nån om dom ens har dubbat hela Apelsinöarna-sviten eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Dubblat? Aja men jag vet att Ash blir Apelsinömästare. Pikachu slår ut en Dragonite. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Ska see hur detr ser ut i Mars! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst toxic avenger Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 pokemon tyckte man om när man gick i 3an och i början av 4an.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Ja och alla höll på med pokemon kort.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Dubblat? Aja men jag vet att Ash blir Apelsinömästare. Pikachu slår ut en Dragonite. inte dubblat!!! :P dubbat, 0013. de betyder att dom har lagt svenskt tal på bandet.men dom kommer visa nya avsnitt från johto-sviten!!! nu på lördag på tv4!! men jag gillar pokemon...iaf serien... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 VAAAAA!!!!!?? Jag ska ju se på Gadget och Gadgetinis då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Ska du visa nya johto avsnitt? I mars ska dom iaf visa ruby/sapphire avsnitt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 kl 8.35 på morronen tror jag de ska komma... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Vet nån när nästa pkmn film kommer i sverige? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Draghon: TIDIGT!!! Rowyn: Alla finns nog att beställa på webhallen.com tror jag :blink: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.