neVah Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Hört att man kan göra pepparkakor, som gör att men blir well fed. Till dem behöver man ägg som man hittar i darkshore. Vart får jag tag på recipe, och vilken lvl i cooking behöver jag? Måste få veta eftersom jag hörde att man kunde sälja dem för 1g/st! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tomatketchup Skrivet 15 December 2006 Rapport Dela Skrivet 15 December 2006 Enkelt,receptet hittar du hos nærmasta ICA,på Brevid-Auction-House vægen i Stormwind och Brevid-Auction-House gatan i Ironforge.Och så behøver du bara 1 i Cooking. Handla inte på Konsum,ICA har ett større urval. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 tomatketchup: asså har du inte åäö? och sluta snacka goja =) varför pepparkakorna är så dyra är eftersom de är till ett jul quest :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 5 pepparkakor kostar runt 5g. Belöningen man får av questen är värd runt 1s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag säger bara "AH", och skrattar belåtet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Hah, wow verkar rätt komplicerat. Kan någon ta en screenshot på pepparkakorna? Jag säger bara "AH", och skrattar belåtet. Med risk för en varning, det är smällar man får ta. Kan du inte ta och varna dig själv för att ha brytit §1.11 nudå? §1.11 - Skriva onödiga/dumma inlägg/omröstningar (Har du gjort det så anmäl innan vi ser det). Jag, Helgon fick ju själv stå över att posta inlägg i 7 dagar för att ha skrivit 'T3h pwnzzzk0mm3nt4r of t3h d4y!!!11' och vad händer? Jo, en varning ploppar in den 7:e dec 22:39. Vad ska du göra åt detta nudå? Editera och låtsas som ingenting, eller varna dig själv? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fredrikm92 Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Jag säger bara "AH", och skrattar belåtet. det där var inte alls ett dumt inlägg,AH står för Auction House dår man kan köpa många saker som andra har lagt ut. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Slasktratt Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Haha, jag skrev att han kunde köpa Ginger Bread Cookies i Auction House på PC-spelet World of Warcraft, inte Anal Horse. Om du vill diskutera så ta det via PM. Back to topic~ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg