Zero Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag fattar inte att ni orkar tjafsa.......allaa har sin smak och ingen annan kan göra nått åt det.... och vem f*n bryr sig vad DU tycker eftersom du antagligen inte bor i närheten av nån annan här på forumet som kan tycka likadant T.E.X. om jag gillar disney sports fotball och tycker det är jätte kul och jag skriver det på forumet så kommer nån och säger "men det har så dålig fantasi,grafik,spelkänsla och kontroll" och va f*n bryr jag mig om det eftersom jag tycker det är roligt och kommer tycka det är roligt. Tack på förhand/Zero Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Hur vet du att jag inte bor i närheten av någon här på forumet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 jag hatar alla såna där sonic, mario, fox-spel förutom zelda. Zelda är det ända som jag saknar till xboxen. fast fable lär bli mycket bättre så då struntar jag i zelda med. resten av dessa nintendo spel är bara vuxenförbjudna spel som småbarn gillar att spela enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Nintendo har ingen fantasi dom köper sin.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Nintendo har ingen fantasi dom köper sin.. Nintendo köper inte alla någon fantasi! Dom har ju vrål många figurer medans Playstation bara tar från filmer och sånt och gör spel av dom, Ungefär så är det med X-Box också, Nintendo köper ingen fantasi alls, Dom HAR men inte Playstation och X-Box, DOM köper! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Mario Bros Action Nintendo 1986-09-01 Donkey Kong Action Nintendo 1986-10-15 Legend of Zelda Adventure Nintendo 1987-11-15 Metroid Platform Nintendo 1988-01-15 F-Zero Racing Nintendo 1992-06-04 Och vad sa du fantasi? Jepp leva på 10-18 år gamla ideér det är fantasi det.. Nintendos topplista.. 1 - Mario Kart: Double Dash!! :gammal ide 2 - Sagan om Konungens Återkomst :köpt 3 - True Crime. Streets of L.A. :köpt 4 2 Star Wars Rogue Squadron III :Rebel Strike köpt 5 2 FIFA 2004 :köpt 6 - Tony Hawk's. Underground :köpt 7 2 F-Zero GX :gammal 8 2 SSX 3 :köpt 9 30 Resident Evil Zero :köpt 10 8 Soul Calibur II Hmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PatrikDenStore Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 Resident Evil Zero, köpt från vad?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
suna Skrivet 31 December 2003 Rapport Dela Skrivet 31 December 2003 capcom Eller köpt och köpt.. det är spel tillverkade av utomstående företag för nintendos spelsystem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mikael Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Gammal idé? So what! Man vill ju ha nya uppföljare till stora hitar! Och det är ju Nintendo som skapat det från början. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Mario Bros Action Nintendo 1986-09-01 Donkey Kong Action Nintendo 1986-10-15 Legend of Zelda Adventure Nintendo 1987-11-15 Metroid Platform Nintendo 1988-01-15 F-Zero Racing Nintendo 1992-06-04 Och vad sa du fantasi? Jepp leva på 10-18 år gamla ideér det är fantasi det.. Nintendos topplista.. 1 - Mario Kart: Double Dash!! :gammal ide 2 - Sagan om Konungens Återkomst :köpt 3 - True Crime. Streets of L.A. :köpt 4 2 Star Wars Rogue Squadron III :Rebel Strike köpt 5 2 FIFA 2004 :köpt 6 - Tony Hawk's. Underground :köpt 7 2 F-Zero GX :gammal 8 2 SSX 3 :köpt 9 30 Resident Evil Zero :köpt 10 8 Soul Calibur II Hmm Och? Är det alla spel eller? Dom har ännu fler spel och varför tar du egentligen från topplistan? Dom där spelen är 10 av miljoner som Nintendo har gjort! Kan du visa en lista på dom om dom hur många dom har köpt! Och föressten så har X-Box och Playstation i så fall köpt allting nästan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Microsoft har råd med ca allting :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ozoon Skrivet 1 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2004 Mario Bros Action Nintendo 1986-09-01 Donkey Kong Action Nintendo 1986-10-15 Legend of Zelda Adventure Nintendo 1987-11-15 Metroid Platform Nintendo 1988-01-15 F-Zero Racing Nintendo 1992-06-04 Och vad sa du fantasi? Jepp leva på 10-18 år gamla ideér det är fantasi det.. Nintendos topplista.. 1 - Mario Kart: Double Dash!! :gammal ide 2 - Sagan om Konungens Återkomst :köpt 3 - True Crime. Streets of L.A. :köpt 4 2 Star Wars Rogue Squadron III :Rebel Strike köpt 5 2 FIFA 2004 :köpt 6 - Tony Hawk's. Underground :köpt 7 2 F-Zero GX :gammal 8 2 SSX 3 :köpt 9 30 Resident Evil Zero :köpt 10 8 Soul Calibur II Hmm Och? Är det alla spel eller? Dom har ännu fler spel och varför tar du egentligen från topplistan? Dom där spelen är 10 av miljoner som Nintendo har gjort! Kan du visa en lista på dom om dom hur många dom har köpt! Och föressten så har X-Box och Playstation i så fall köpt allting nästan! han tog topplistan för att visa att dom populäraste nintendo spelen är köpta gamla eller liknande! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.