DanneD Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jaha :( Nu har någon tydligen tagit mitt account. Jag försökte logga in igår men kunnde ej. Det var ju storm där serverna ligger. Men Sedan idag (Lördag) Så säger dom att mitt lösenord och password är fel. Är det såhära för alla. Eller annar får jag ju köpa nytt cs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Mitt funkar. Skriv och klaga, har du rätta upgifterna kan de säkert gräva fram dig i sin databas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DanneD Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Mm tänker jag göra.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Det är väl det enda rätta. Det kan ju inte bara ha försvunnit för att strömmen gick? Isåfall skulle väl allas SteamID vara raderade? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 :visslar: Du måste värkligen kolla så att det är rätt... Har du caps på? Kanske lite noobigt att fråga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst lordifan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 säkert nån som har hackat ditt account och så har han/hon bytat lösenord sen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Allt detta är fixat för länge sedan, dock så kan det finnas en del problem med andra accounts. Om ni andvänder ett Steamdeveloper account(Den har alla spel på listan, inkl. Gmod 10) så kommer det inte funka, de har blivit avaktiverade för en tid. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg