Omega_93 Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Hej! Jag har märkt att när jag skinnar vapnen på Counter-Strike: Source så går det ej att spela på servrar om skinsen innehåller W_models. Vad är dessa w_models och vad är de till för? MVH// Omega_93 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 öööh, har minst 5 olika grejjer med "_models å funkar alltid :S däremot kan vissa skin bli lite knas då alla filer inte kmr med lr lägger sig fel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Omega_93 Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Ok, jo det funkar för mig med skins från t.ex fpsbanana men inte från counter-strike-dl :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 kan du länka? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg