CalleH Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Hallå är det någon någon som vet när Togepi utvecklas(vilken level) LEAF GREEN VERSION Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 han utvecklas inte i level utan i glädje som brukar ske runt 15-25, det går snabbare om du ger han en sak för att då blir han glad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CalleH Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 han utvecklas inte i level utan i glädje som brukar ske runt 15-25, det går snabbare om du ger han en sak för att då blir han glad. TACK för hjälpen / Calle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cornificius Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 skriv i subforumet nästa gång.. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Flyttar tråd till Pokemon forumet, där den ska ligga. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mega Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 den behöver happines Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bvbv Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 min togepi utvecklades i lvl79 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Offtopic: Min utvecklades i lvl 9 då jag var så snäll jag kunde mot den. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Min utvecklades i lv 25 xD Hade inte gett den en Soothe Bell (saken som gör så att pokémon blir gladare) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg