bananaz Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Fifa 07 vad är det för skilnad mellan GC och PS2. fodralen är inte lika. :rambo: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Fifa 07 vad är det för skilnad mellan GC och PS2. fodralen är inte lika. :rambo: Eh. Ska det vara ett skämt eller en fråga? :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Fifa 07 vad är det för skilnad mellan GC och PS2. fodralen är inte lika. :rambo: Det ser tyvärr ut som en fråga... "Vad är det för skillnad mellan GC och PS2" är frågan... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bananaz Skrivet 18 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 jag menar vad det är för skilnad mellan fifa 07 på playstation och fifa 07 på game cube fattar ni nu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hedman Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Ledsen jag fattar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 jag menar vad det är för skilnad mellan fifa 07 på playstation och fifa 07 på game cube fattar ni nu Det är knappast någon större skillnad. Kanske små grafiska. Kolla på gamespot och se vad dom skriver om båda versionerna! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg