XXL Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 för mig blir det wii. <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 2 December 2007 Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Wii eller Xbox360/PS3 är samma sak som att fråga "Spelkänsla eller Grafik" :P Så tänk på det du :P Jag har Wii så jag säger Wii.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 4 December 2007 Rapport Dela Skrivet 4 December 2007 Playstaion 3 är både wii och xbox 360.. dom har även den bästa konsolen och ja dom gör wii handkontroller till playstaion 3 inte bar med en gyro funktion utan exakt samma sak som wii har gort så köp playstaion 3......OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!HUR I HELVET KAN GÖRA DEN MEST IDIOTISKA GEMFÖRELSEN I VÄRLDSHISTORIEN?????????? Att säga att en PS3 har allt av dess två konkurenter är idiotiskt!! Den Har bara 6-AXLARS-gyro dvs. du kan röra den åt 6 stycken håll medans vi har "fullmotion"-gyro dvs. den läser av rörelser åt alla håll och Sixais kan inte läsa av Ir-ljus som gör att du kan peka på skärmen, och en sak som båda de andra konsollerna har: Rumble!! Dessutom kommer i princip alla titlar från Ps3 till Xbox360 eller har en bättre motsvarighet men inte andra hållet... BTW Köp en Wii först sedan Xbox360 så fort som möjligt...Efter DS så klart :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheChosenOne Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag säger Wii dels för att jag har ett Wii och dels för att jag tycker Wii har dom bästa spelen! ;) t.ex. Mario, Zelda, Metroid m.m. :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst wAcko Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Nintendo har och kommer ALLTID ha de bästa spelen. bästa spelkänsla och Sony eller Microsoft kommer aldrig komma i närheten av Nintendo. Wii såklart! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 6 December 2007 Rapport Dela Skrivet 6 December 2007 Jag valde också mellan Wii och 360.tänkte ta wii men till slut blev det 360 och jag är nöjd med det. Ta 360 ! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Duali Skrivet 8 December 2007 Rapport Dela Skrivet 8 December 2007 Har inte testat 360 men wii är kul. Ta wii det är billigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LilleSkutt0 Skrivet 22 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 22 Februari 2008 Ta lugnt wii.Det äger XBOX 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KaramellKing Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Bumpigt värre grabben :meddum: jag tycker Wii :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Bumpigt värre grabben :meddum: jag tycker Wii :P Du behöver inte påpeka att han bumpar alla trådar. >_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Bumpigt värre grabben :meddum: jag tycker Wii :P Du behöver inte påpeka att han bumpar alla trådar. >_< Fast jag måste hålla med om det var en onödig bump, eftersom trådskaparen troligen har köpt konsolen nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 23 Februari 2008 Rapport Dela Skrivet 23 Februari 2008 Bumpigt värre grabben :meddum: jag tycker Wii :P Du behöver inte påpeka att han bumpar alla trådar. >_< Fast jag måste hålla med om det var en onödig bump, eftersom trådskaparen troligen har köpt konsolen nu. Jag syftade inte bara på den här tråden. >_> Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.