puffran Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 hej! Vi har kört fast direkt!!! Hur får man med sig katten till gumman. Provar att fiska men all fisk slängs ju tbx i sjön. Hjälp! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 hmm... Om du har det där fiskspöet som du fick av den gravida damen, så räcker det med att du fiskar upp 2 fiskar... Den andra fisken måste bara vara större än den första fisken.... Om den första fisken är t ex 11 inches så måste den andra vara 12 inches eler mer... Katten kommer bara att ta den andra fisken och sticka hem till den där gumman... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puffran Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Tack klarade precis efter skrivit inlägget, kommer väl fler problem snart :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 Jag har själv en massa problem, är bara i första templet, snart bossen.... Fast det där med katten minns jag väl... det tog mig 2 timmar... =/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puffran Skrivet 16 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 flyter ganska bra nu, är fortfarande varg, Faron woods Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 16 December 2006 Rapport Dela Skrivet 16 December 2006 flyter ganska bra nu, är fortfarande varg, Faron woods Jag är varg i Kokariko Village.... Jag föredrar nog den mänskliga formen, även om vargen har ganska häftiga attacker... :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Tycker Vargen är nice, men gillar inte den mörka twilight miljön man är i när man e varg. :/ Föredrar dock vanliga "Link" bäst ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Katten var ju förtusan fett lätt.....Fiskade 1 fisk, den hoppa tillbax,sen fiska jag 1 till och då tog katten den. Tog mej 30 sekunder lol Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shuriken Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ja, Link är fortfarande bäst. När man fångar fiskar till katten i början räcker det med två som är 11 I Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
puffran Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Katten var ju förtusan fett lätt.....Fiskade 1 fisk, den hoppa tillbax,sen fiska jag 1 till och då tog katten den. Tog mej 30 sekunder lol Allt är ju lätt när man väl kommer på det. Men ibland får man ju ett tillfälligt hjärnsläpp o då står det ju still. :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Katten var ju förtusan fett lätt.....Fiskade 1 fisk, den hoppa tillbax,sen fiska jag 1 till och då tog katten den. Tog mej 30 sekunder lol Jag försökte smyga mig på katten bakifrån och försökte få hem den på det viset.... Kom dock inte längre än under bron... :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LillBerra Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Samma här Toad. Sen när jag fick fiskespöt så trodde jag att jag skulle ta fast han på svansen och hala in han xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg