Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Tycker att man borde få 20 fm när man tipsar en kompis och kompisen blir medlem. Då kommer folk tipsa Kompisar/andra folk att bli medlem här och då blir sidan större och större :)

Hoppas jag har förklarat bra =)

//Rsmaster.

Redigerat av RsMaster
Gäst VilmerDaKing
Skrivet

Tycker att man borde få 20 fm när man tipsar en kompis och kompisen blir medlem. Då kommer folk tipsa Kompisar/andra folk att bli medlem här och då blir sidan större och större  :)

//Rsmaster.

Jo visst fast hur ska fuska.se veta att det är en själv som har tipsat nån om fuska. Det skulle ju bara kunna ha vart en lögn elle nåt. inge bra ide.

Skrivet

Det låter som en bra idé, i grund och botten. Men det verkar svårt att få det här och fungera, jag menar man kan fuska rätt lätt och så vidare.

Om du vill tipsa, så fungerar extralänken utmärkt.

Skrivet

Extra länk ja... det borde ju finnas en funktion så om man är ny medlem på siten får man lite förmåner dom första dagarna OM man postar ett visst antal inlägg med ett visst antal rader inge spam alltså :D vet inte om det skulle funka ändå men det va ju ett förslag :)

Skrivet

Du får i alla fall denna vecka 10 fm när du tipsar någon om sidan genom din extralänk, och då behöver inte ens din kompis regga sig :)

Sedan kan du ju få över 10 000 fm om du samlar ihop tillräckligt med klick på extralänken.

Skrivet

Tycker att man skulle fått ca 20 fm om någon reggar sig och kanske 500 ifall dom är aktiva isf ^^

500 det är ju lite mycket då skulle ju man kunna få hur mycket som helst...

Kompisen är aktiv tills du får 500 fm sen gör han en ny användare och gör sig aktiv igen

eller ja jag tycker 500 fm är väldigt mycket :/

Skrivet (redigerat)

Istället för att babbla om sådana här saker skulle man ta bort fuskamynt totalt...

ja det borde man göra bra ide Redigerat av TheCow
Skrivet

'Tycker intejag man ska göra! det är ju typ affären som gör fuska lite unikt annars kan man ju gå till nån annat gratis forum å skriva där de e ju samma sak då.

Skrivet

Tycker att man borde få 20 fm när man tipsar en kompis och kompisen blir medlem. Då kommer folk tipsa Kompisar/andra folk att bli medlem här och då blir sidan större och större  :)

//Rsmaster.

En speciel länk?

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...