Gtakillen Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 jag spelar VBA (gba på datan) och jag undrar om ni kan några gameshark koder till VBA? snälla svara snabbt! snälla svara snabbt!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Sök på Google. Och du kanske kan säga VILKET spel det är. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 17 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 pokemon crystal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Men skriv i GB forumet då! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Ja precis, Gtakillen du lär dig aldrig -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Men spelar du på vba passar det inte in i GB! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nami Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Men det är fortfarande ett GBC spel -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) suck vad är det med er varför är det så svårt at acceptera att man kan skriva om pokemon spel som är till GBC i pokemon forumet <_< <_< föresten så finns det bra koder till pokemon kristall på: http://www.psypokes.com/gsc/cgameshark.php Redigerat 17 December 2006 av Angel of Darkness Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 MEN ÄR DET SÅ SVÅRT ATT... Skriv i gbc forumet? Något säger mig att ni,bara för att vi ska klaga,skriver här! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angel of Darkness Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 du får tro vad du vill agiry men jag kommer fortsätta att skriva om pokemon gbc spel här, en av andledningarna till de är för att det var nån som klaga på mig när jag skrev om pokemon guld i gb forumet så var det nån som sa att det var fel forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Men nu säger alla att det här är fel forum,är det svårare att skriva där eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gtakillen Skrivet 19 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 :angry: kan DU sluta klaga om vad andra gör????? vi tar hand om oss själva, du ska INTE leka boss på sidan för det är admin ok??? lek inte allas pappa!!! förstår du???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg