SonyPSP Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) Min psp funkar inte vad jag än gör!! Jag fick min psp igår och nu när jag satte på den ( Nej jag satt inte på den ) så skriker systemhögtaleren eller något och sen så stängs den av. Också luktar den bränt! :S Snälla hjälp mig jag vill verkligen spela!! Redigerat 17 December 2006 av comgoran Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Kontakta Sony eller butiken där du köpte psp:n. För det där lät inte bra. Måste vara något fel på tillverkningen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
cola Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 edu ny svensk lr mitt psp åsså heter det satte det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 edu ny svensk lr mitt psp åsså heter det satte det Du ska inte säga så mycket. :) Är, eller, också, punkt, versal i början av mening... Kom inte och klaga på andra när du inte kan själv. (: comgoran: Håller med Bf2-nörden-Niclas. Kontakta butiken där du köpte PSP:n, garanti is the shit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SonyPSP Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Okej tack så mycket :) Har kontaktat dom. Och colan nej jag är inte nysvensk jag är född här och är svensk medborgare..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xzdo Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 kan va batteriet som är tillverkat fel Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg