Hoppa till innehåll

Zelda- Twilight Princess

uniq

Rekommendera inlägg

HEEJ!! Jag behöver hjälp!!... har kört fast i forest tempel... undrar om dom stora nästan runda växterna i ett av rummen :huh: vad gör man... jag har slagit massor på dem och skjutit med slangbellan... men det händer inget ... ska man ha boomerangen?? hur får man den isf?? Och jag undrar oxå om hur man får pelarna med "helikopterbladen" att börja snurra :( (dom i rummet med vatten) och även hur man får bron att vrida sej i ett annat rum :) hoppas ni hjälper mej :D thaaanx!! Redigerat av uniq
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 37
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Det finns spindel liknande monster som blir bomber när du slagit dom. Slå dom och plocka upp dom och kasta in i den köttätande växten så den äter upp den och sprängs.

Dom där helikopterbladen på pelarna ska du använda bommerangen på för att tex vrida broar med hjälp av vinden.

Hoppas det hjälpte. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

heej=) men finns det en sån spindel i det rummet?? har inte sett nån=S i det rummet med en träbro som går uppåt... längs väggen.. o hur får ja boomerangen?? taack för att du hjälper mej=)

Det finns spindel liknande monster som blir bomber när du slagit dom. Slå dom och plocka upp dom och kasta in i den köttätande växten så den äter upp den och sprängs.

Dom där helikopterbladen på pelarna ska du använda bommerangen på för att tex vrida broar med hjälp av vinden.

Hoppas det hjälpte. (:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hoppas det hjälpte. (:

Den där bombväxten som han berättar om finns längre upp i det där rummet... Du kommer att bli tvungen att kasta den uppifrån....
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok=) men hur kommer jag upp då?? det är juh en stor växt ivägen...=S taack för att du hjälper mej=)

Nja, vad jag vet så ska det bara vara 2 sådana där stora växter i det där rummet.

Det ska väl bara vara en enkel väg upp... och om du ser en växt framför dig på vägen upp ska det finnas en väg till höger innan.... Där i närheten finns det några trappliknande steg där även den där bombväxten finns... Slår man på den där insekten så blir den röd....

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det finns juh två.. en framför ett hål i väggen och en som står lite högre upp... är det inte där man ska gå? ja jag har sett dendär klätterväxten..emm men den går juh inte ända ner...hur ska ja ta mej dit upp?? =)

SNÄLLA!!! JAG MÅSTE FÅ VETA HUR MANTAR SEJ UPP TILL KLÄTTERVÄXTEN!!! MVH UNIQ

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ja det finns juh två.. en framför ett hål i väggen och en som står lite högre upp... är det inte där man ska gå? ja jag har sett dendär klätterväxten..emm men den går juh inte ända ner...hur ska ja ta mej dit upp?? =)

SNÄLLA!!! JAG MÅSTE FÅ VETA HUR MANTAR SEJ UPP TILL KLÄTTERVÄXTEN!!! MVH  UNIQ

Den där stora växten som finns lite högre upp vet jag inte riktigt vad den gör för motstånd.... Det ända jag vet är att man hamnar i den om man misslyckas med hoppas som finns en bit över den.... Och den stora växten där nere täcker bara en skattkista med en nyckel....

Vad menar du med klätterväxt btw? Den där bombinsekten har väldigt långa ben.... Det ska väl inte vara några problem att ta sig upp till bombväxten.... Vad jag har för mig så ska det inte finnas några hinder alls... Vad är det för hinder som gör att du inte kommer upp?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok.=) nja ja vet inte...ibland hänger man upp sej på nått och så är det inget igentligen=S men jah har sett en växt lite högre upp som man kan klättra uppför...lr nerför.. men hur tar man sej upp till den?? har inte sett nått ställe där man kan gå upp?? fast har juh inte letat efter något sånt heller så ja kanske ser det på en gång imorron när jag ska spela igen. men svara bara på vart deet är jag ska gå upp nånstans=) det skulle vara jättesnällt.=) mvh uniq

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

ok.=) nja ja vet inte...ibland hänger man upp sej på nått och så är det inget igentligen=S men jah har sett en växt lite högre upp som man kan klättra uppför...lr nerför.. men hur tar man sej upp till den?? har inte sett nått ställe där man kan gå upp?? fast har juh inte letat efter något sånt heller så ja kanske ser det på en gång imorron när jag ska spela igen. men svara bara på vart deet är jag ska gå upp nånstans=) det skulle vara jättesnällt.=) mvh uniq

Man måste hoppa till den där klätterväxten.... Det du ska hoppa ifrån finns mittemot... ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Vart får man boomerangen?? Hur får man ner kistan som hänger i spindelnätstråden. Jag har försökt o skjuta med slangbellan men det funkar ej. Snälla hjälp mig för jag har verkligen kört fast!!! :( Redigerat av chii87
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...