j0hn Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hur / Vart hittar man den LILA "färgen" till ljussabeln? På vilken planet, vart på planeten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ec1ipSe Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 I en grotta på "Dantoonie" Jedi Planeten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 18 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Hittar man verkligen den lila färgen där? För där har jag redan varit, jag hittade alla färger förutom just den lila... Det finns väl bara en grotta på den planeten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst poja2000 Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 ehhh vilket star wars pratar ni om Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ankan Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 vilket spel snackar ni om ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 18 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2004 Har ni funderat på att läsa ämnets rubrik kanske? Men men vill man ha varningar så. Nu åter till ämnet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 19 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Ingen som kan svara? Jag är i stort behov av den lila färgen ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 19 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 19 Februari 2004 Är du säker på att det finns en lila färg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag tror att jag har sett det på nått screenshot, men jag kan ha fel.. Tänkte aldrig så långt, att den kanske inte finns.. Jag får helt enkelt klara mig med den blå.. Tack Affe.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
klas Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 :ph34r: Jag har hittat många DARK Jedis som har dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
j0hn Skrivet 20 Februari 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Ja jag har äntligen fått lila :D Det var som sagt dark jedis som hade dom.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Affe Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Måste också skaffa lila nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.