limmo Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 (redigerat) hej jag behöver hjälp med att hitta 2 bilar en heter RC Tiger det e en pangsar vagn och en heter Swat ni kan hitta dom här snälla hjälp mig att hitta bilarna på Gta Sa e de Redigerat 17 December 2006 av limmo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 hej jag behöver hjälp med att hitta 2 bilar en heter RC Tiger det e en pangsar vagn och en heter Swat ni kan hitta dom här snälla hjälp mig att hitta bilarna på Gta Sa e de rs tiger är ingen bil det är en lekskas bil som man använder i ett uppdrag.swat kan man bara få på ett uppdrag och det är sista updraget Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 (redigerat) kan man inte få S.W.A.T. på nåt annat sätt Redigerat 23 December 2006 av TEAM AMERICA Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 23 December 2006 Rapport Dela Skrivet 23 December 2006 hej jag behöver hjälp med att hitta 2 bilar en heter RC Tiger det e en pangsar vagn och en heter Swat ni kan hitta dom här snälla hjälp mig att hitta bilarna på Gta Sa e de Finns ingen pansarvagn som heter RC Tiger. Vill du ha polisens fordon är det bara att skaffa poliser efter dig och sno det önskade fordonet, svårare är det inte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 men man kan ju inte bli jagad av s.w.a.t. pansar vagnen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 men man kan ju inte bli jagad av s.w.a.t. pansar vagnen Exakt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 det är väl den vanliga pansar vagnen som spawnas där Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Den med, SWAT tanken är en bit längre bort har jag för mig (laddade ner en save-game för ett tag sen.) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 snackar du om SA till datorn? lr kan du berätta vart den står Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Swat pansarvagn? :blink: Finns en pansarvagn och en swattruck. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 en liten blå pansarvagn med en vatten kanon på taket som man har på sista uppdraget,den heter S.W.A.T. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
limmo Skrivet 30 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}>Joop, klara spelet 100% så spawnas den en bit bort från ditt hus. från vílket av mina hus???? Redigerat 30 December 2006 av limmo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg