WASD Skrivet 17 December 2006 Rapport Dela Skrivet 17 December 2006 Wii shop är den ända kanalen som finns nu som använder wifi men när öppnar väder- nyhets- & internet-kanalen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Är inte säker men jag tror jag har läst nåt om antingen Wii Channel eller WiiConnect24 och 23 december..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Jag läste på www.nintendo-europe.com att forecast channel kommer idag och internet channel kommer den 22 dec! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Japp det är den 22:a , det står det på nintendo.se nu! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 collt nu har jag väder kanalen :cool: men jag kan inte vänta till fredag då internet kanalen släpps Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 ser man vädret över hela världen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 20 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) ja :D annars skulle det inte vara så kul, kolla på länk så ser du hur det är Redigerat 20 December 2006 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joh_lin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 (redigerat) Ok :cool: jag längtar verkligen till Wii nu!!!! Redigerat 20 December 2006 av joh_lin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 22 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Nu har jag Internet kanalen :) det är coolt att vara inne på fuska.se på TVn. När öppnar svenska nyhets kanalen & kan man vara inne på engelska innan den svenska öppnar eller öppnas alla samtidigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Matski Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 (redigerat) Det är bara du som kommit så långt. :P Närå, men jag ska söka och kolla vad jag hittar. Själv har jag bara haft min Wii i 2 dygn och har inte fixat internet uppkopplingen än, men det kommer. ;) Redigerat 24 December 2006 av Matski Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 Nu har nyhets-kanalen kommit :) men den är på engelska :( tror inte att det kommer att komma nån svensk, man får väl surfa in på GP eller nått om man vill se svenska nyheter Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.