Gäst Umbreon_Moon Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Hej, jag undrar om bara Signatur-reglerna gäller för Signaturen elr både signatur-reglerna OCH dom vanliga reglerna gäller. //U_M Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 §1 är ju regler för hela forumet och överallt här, det är som lagar, om det finns nån lag för nåågot secifikt gäller ju även huvud lagarna. däremot gäller ju de specifika lagarna bara för t.ex att köra bil. tror det är samma sak här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 (redigerat) Jag tror att vissa av de vanliga reglerna gäller, som t.ex Personliga påhopp. Redigerat 18 December 2006 av PoisoN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Alla reglerna som kan påverka signaturen (påhopp, reklam m.m.) som är under §1 gäller signaturen. Men man får ju skriva i princip vad som helst i signaturen, så regler som §1.11 gäller inte. Tror inte det ska vara så svårt att själv se vad som är passande att ha i signaturen, men anpassa efter §1 reglerna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Man får inte ha bilder i signaturen, det vet jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 kishuna man får inte ha mer än 4 rader häller som du har Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 så man kan bryta mot avatar reglerna i signaturen? ( :P ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 Nu har jag fixat signaturen, eftersom den tydligen bröt mot reglerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 mmm... fast man får väl inte ha en bild i signaturen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst PoisoN Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Nej. Tror inte ens att det går(med IMG taggarna). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) http://www.fuska.se/forum/index.php?act=boardrules Det lönar sig att läsa hjälpen, du hittar signatur-reglerna under Avatarregler. Redigerat 21 December 2006 av Ripto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.