Gäst jonntek1 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 jag undrar om man kan få en larvitar i spelet pokemon crystal...éler finns han bara i de nyáre spelen ?? kan inte hitta honom nämligen.... om han finnns i så fall var..... :unsure: jag har kollat nästan över allt men kan inte hitta honom..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 du kan köpa honom för 8888 coins Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jonntek1 Skrivet 18 December 2006 Rapport Dela Skrivet 18 December 2006 va ?? nu fattar jag inte var då ?? i spelet eller ????? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Man kan hitta Larvitar vilt i Mt. Silver. För att komma dit måste du ha alla Johto och Kanto nålar. Den är sällsynt, så du får leta länge! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jonntek1 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 ok tack !!! jag trodde att han var där men har inte hittat honom... tack igen :) jag ska klara spelet (igen) och sedan ska jag kolla det :o :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Vat du hur man klarar det? Får alla pokemon.. Hur som helst var det också något mer man skulle göra... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jonntek1 Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 jag har redan klarat det tyo 6ggr och jag gjorde det igen precis nyss så jag vet hur man gör när men klarar det....... :P men är det inte bára att fång honom i MT.silver ?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Hur klarar men det?? man fångar alla,ja det är bara att fånga han.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 @Draghon har rätt men jag vill bara tillägga en sak att du hittar larvitar i MT.Silver på natten mest men du kan inte ha en pokemon på lvl50 för att du möter larvitars på lvl 15-20 så det är inte så smart att komma med en på lvl 50. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 @0017 Man kan hitta Larvitar när som helst faktiskt. Chansen ökar eller minskar inte om det är natt. Du kanske bara har mer tur på natten. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 @0017 Man kan hitta Larvitar när som helst faktiskt. Chansen ökar eller minskar inte om det är natt. Du kanske bara har mer tur på natten. :P Ko kanske det men jag hittar den mest på natten men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jonntek1 Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 så jag ska gå till MT.silver på natten och bara gå runt och hoppas alltså ?? :P jag har en fråga till... måste man klara andra världen också för att kunna gå in i MT.silver ?? jag tror aldrig att jag har varit där... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg