Mighty Adam Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 fick just nya zelda i brevlådan och jag fattar ingenting. har just fått in alla dom där getterna lr vad det är in i ladan och nu har man "en day off" och den lilla tjejjen brevid epona säger att hon gjorde klart fisk nätet och att mamman har det. var f*n bor hennes mamma? snälla berätta skippade skolan bara för det här spelet och nu är jag fast Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
uniq Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 heej^^ för att få fiskespöt så ska du klättra upp på en klippa där det står en person som säger åt dej att hoppa till en annan klippa där det växer gräs. plocka upp gräset och blås. sen kommer en örn som du ska ta hjälp av att hämta en korg som apan i viken har. sikta på apan så får du korgen sen så går du till tjejen som står vid bäcken då får du fiskespöet.=P hoppas det var till hjälp.ha de bäst o skriv igen om du inte fatta min förklaring=) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 22 December 2006 Rapport Dela Skrivet 22 December 2006 Fiskespöet : När du kommer in i byn så kollar du åt vänster. Där ser du 3 pelare, 2 i vattnet och 1 på land. Den på land har lite växter på sidan du kan klättra upp på. Nu klättrar du upp. Prata med personen som står där. Han säger åt dig att hoppa till nästa pelare. På pelaren sitter det massa gräs. Gå till gräster och tryck på din action knapp (olika för wii / Gamecube). Tryck på din action knapp igen så kommer du att kalla en fågel till dig. Nu kan du sjukta iväg fågeln med en action klick. Titta precis höger om den tredje pelaren. Långt borta ser du en grej som hopper.. det är en apa. Nu tryck på action knappen för att sjuta iväg din fågel. Om du har tur träffade den apan. Om den träffade apan så kommer fågeln tillbaka med en korg. Ta korgen ner till marken. Gå till kvinnan som är med barn och som står med tvätt lite åt höger om den första pelaren på marken sätt ifrån huset som det sitter Hyrule Bees på. Prata med kvinnan. Hon säger tack för korgen och leder dig till hennes hus. Vid hennes hus så pratar du med henne och får ditt fiske spö. Den försvunna katten : Gubben på den första pelaren på marken visade dig var katten var. Gå till katten nu. Ställ dig mot vattnet och använd ditt fiske spö. När det börjar rycka i fiskespöet tryck på knappen du tryckte på för att börja fiska. Ifall du det nu står "Fish On!" håll inne den knappen igen. Tillslut får du en fisk. Nu snor katten den och springer till sin "master" som katten kallar det och du kan köpa b.l.a Slingshot som barnen vid ditt hus vill ha i affären som du ser katten springa in i. När du går in affären så ska du prata med säljaren. Han ger dig en flaska mjölk. Den flaskan kan du spara och fylla på med annat när du har tömt den. Mer kommer sen! nu ska jag lira lite TP själv =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg