Gäst Moonwall Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Det kan vara väldigt jobbigt att hitta vissa spel, om jag vill spela ett skjutspel t.ex så kan det vara svårt att hitta det när spelen i spelhörnan är sorterade efter den första bokstaven. Undrar om ni inte kunde fixa så det är indelat i kategorier? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Det skulle vara mycket mer bekvämt, men det är en hel del arbete att sortera in 2500 spel i kategorier. Sedan kan jag tillägga att vore bättre, med svenska instruktioner på hur man gör, där det är engelska. Och lägga till instruktioner där det saknas. Men åter igen, tid är värdefullt. Men jag håller med dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zlayer Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Håller med dig Dolphin, det borde läggas till intstruktioner till dem spelen som inte har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Att ha kategorier till spelen är en bra ide´... ;) Fast tid är som sagt värdefullt... Annars är det bara en testa sig fram tills att man har hittat ett spel som ser intressant ut... Instruktionerna är okej så länge dem är på svenska eller engelska... :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Absolut en bra ide. Jag tycker du ska säga det till admin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Går ju att lägga spelen i favoriter om man hittar några kul. Ska se om jag om några dagar eller så kan fixa en funktion så att ni medlemmar själva kan sortera spelen. För skall jag sitta och göra det själv så lär det ta lång tid ;) Dvs en funktion där man kan välja typ "ändra" på ett spel och ändra både beskrivning, kategori samt ev. instruktioner. Låter det bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst VilmerDaKing Skrivet 20 December 2006 Rapport Dela Skrivet 20 December 2006 Går ju att lägga spelen i favoriter om man hittar några kul. Ska se om jag om några dagar eller så kan fixa en funktion så att ni medlemmar själva kan sortera spelen. För skall jag sitta och göra det själv så lär det ta lång tid ;) Dvs en funktion där man kan välja typ "ändra" på ett spel och ändra både beskrivning, kategori samt ev. instruktioner. Låter det bra? Det låter bra tkr jag fast när man ändrar så ändrar man bara för sig själv elr för alla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Det låter som en kanonbra idé! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 (redigerat) Låter bra, ganska jobbigt att hitta superpassande spel annars ^^ Mitt 750:nde inlägg i riktiga forum :) Redigerat 21 December 2006 av TheExecutor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Går ju att lägga spelen i favoriter om man hittar några kul. Ska se om jag om några dagar eller så kan fixa en funktion så att ni medlemmar själva kan sortera spelen. För skall jag sitta och göra det själv så lär det ta lång tid ;) Dvs en funktion där man kan välja typ "ändra" på ett spel och ändra både beskrivning, kategori samt ev. instruktioner. Låter det bra? För alla blir det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 I fall om någon ändrar den informationen, och ställer in den felaktigt med flit då? Om alla medlemmar kan ändra, så blir det lite fel, förmodligen. Kan ni inte fixa några spelhörnanmoderatorer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 21 December 2006 Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Jo Spelhörnanmoderatorer tycker inte jag vore tokit eftersom spelhörnan verkar bli större & större! Och sen finns det spel som ej fungerar & de finns dubbletar av spelen också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.