Sherikan Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 Tja. Tre frågor. ;p Jag har tröttnat ganska rejält på de spelen jag har till xbox men jag gillar iaf dead or alive 3, så jag undrar om det finns fler liknande bra spel till krysslåda? :) Finns tekken 5 till xbox eller xbox360? Ungefär hur mycket kostar det? Baaaaap. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 19 December 2006 Rapport Dela Skrivet 19 December 2006 (redigerat) Woohoo! Äntligen en till som fattar vad som är kul med DoA3. Jag köpte för ett tag sen Dead or Alive 1-2 i samma box för typ 99spänn!!! Lika kul som 3an... Redigerat 19 December 2006 av BabyPoo Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sherikan Skrivet 21 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 December 2006 Woohoo! Äntligen en till som fattar vad som är kul med DoA3. Jag köpte för ett tag sen Dead or Alive 1-2 i samma box för typ 99spänn!!! Lika kul som 3an... Najs!Fast jag stör mig på att de inte använder sina vapen. xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Köp Star Wars Republic Commando. Riktigt kul även inte för Star Wars nördar ^^. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 det e tråkigt.... Köp House Of The Dead 3 (Hotd3) om du vill skjuta ner några otroligt fula zombies. Lite humor och skräck i spelet. Det tar lång tid att klara av men det e as roligt! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg