sboy2 Skrivet 14 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Juni 2007 220 poäng... Fick Mvg i musik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Baranoi Skrivet 19 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Juni 2007 10 MVG och 6 VG i åttan. Blev nöjd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 20 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2007 Hehe jag fick vg i alla ämnen förutom i matten som blev g. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst errror Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Fick 265 poäng, är rätt nöjd. Spelar ju egentligen inte så stor roll vad man har för betyg i grundskolan så länge man kommer in på den linje man vill på gymnasiet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fusion Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Mjo, men om man har höga ambitioner så ska man ju få höga poäng för att komma in i den linje man vill komma in i. Sen är det alltid roligt att få höga poäng, för då kan man känna sig stolt. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Westkust Skrivet 24 Juni 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Juni 2007 Sköt er i skolan så går det inte som för mig :( Höstterminen -06 G i praktiska ämnen, resten IG. Vårterminen -07 G i allt förutom Matte, Religon och Geografi. Jag kan, jag är inte dum. Jag är väldigt allmänbildad, jag har bara inte ork. Jag är spelberoende, det förstör för mig i skolan inser jag nu. Så till allihopa som spelar för mycket (Speciellt RPGs) Ni har säkert hört detta massor av gånger, men det är farligt att spela förmycket, ta rådet från mig och spela kanske max 2 timmar om dagen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.